16 Ocak 2011 Pazar

TAPDK ve RTÜK Bu Ülkenin Alınması Elzem Kötü Niyetli Tümörleridir

dayanamadım;

alkollü içeceklerin neredeyse her yerde yasaklanmasına ilişkin karar insanların alköl tüketimini azaltma, alköllü ürünlerin reklamını yapmama gibi amaçlardan çok, bir takım kişi ve grupları kaçakçılığa sevk etme, bazı kişilere yeni rüşvet kapısı yaratma, hadi en yasal olanından yeni vergiler getirip devletin halka verdiği üç kuruş parayı elinden alıp düzenleyici hükümetin yandaşlarına, yeğenlerine yedireceği yeni kapılar açması yeni rantlar sağlamasından ibarettir. hiç bir iyi niyet göstergesi görmüyorum.

muhteşem yüzyıl dizisine gösterilen tepkiyi yeni osmanlıcılık hareketi olarak görüyorum. bağımsızlık ve özgürlük duygusunun bünyelerine rahatsızlık verdiğini düşündüğüm ve gocunacak yarası olan eleştiriye mizaha tebessüme tahammülü olmayan köhne zihniyetli, kurmaca, kurgu, senaryo, sanat gibi olgulardan haberdar olmadığı gibi olabilecek en dar zihinle yapılmasına da karşı çıkan geri bir zihniyet olarak değerlendiriyorum. burda derdim elitist bir görüş belirtip geriye kalanları bunun dışında bırakıp yargılamak değil. herkes her konude bilgi ve birikime sahip olmaz zorunda değil. fakat bir toplumun özgürlüklerini ve yaşam tarzını ileriye taşıyamadığı gibi aksine geriye götürmeye çalışıyorsa ve kısıtlamaları destekliyorsa orada çok büyük bir sıkıntı vardır. korkutucu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More